onsdag 21 juli 2010

Härligt!


Vilket härligt sommarväder vi har! Svårt att sätta sig o skriva om det man har pysslat med. Jag ska göra det, bara inte just nu. Det blir bad i eftermiddag (igen)!

Jag har insett att bomull är det bästa material att hålla på med på sommarn för man blir inte lika varm av det som andra stickningar. Så jag har egentligen bara hållit på med en grej och det är bomullströjan. Alla andra projekt, ja, det får faktiskt vänta in de kvällar det är lite svalare så man inte blir för varm i händerna.

Har inte haft jättebra koll på de bloggar jag följer, men även det ska jag sätta mig ner någon kväll och gå igenom alla härliga inlägg!

Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Kika gärna in på min blogg - jag har en utlottning som pågår i några dagar till. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails