torsdag 29 juli 2010

Nu e jag med

Det har inte blivit att jag har gått med i så många utlottningar, jag har inte riktigt hunnit med att läsa alla härliga bloggar. Men jag har sett att ni har haft eller har utlottningar.
Denna gång var det ett jättefint garn som ska lottas ut, så jag vill va med! :D Det är Stick-terapi som lottar ut det fina garnet!

När ska jag ha utlottning då? Jo, så småningom jag måste bara tänka och se om jag kommer på nåt bra att lotta ut, jag har lite att fira snart också! Tisdag den 2 sept 2008 skrev jag mitt första inlägg, snart är det 3 år sedan!

1 kommentar:

  1. Ja g e oxå med där och jag har oxå utlottning om du har lust..Gillade din tröja skarpt du gjort,superfin!=)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails