torsdag 29 juli 2010

Tröjmönster

Jag beställde det mönstret till den här fiiiina tröjan häromdan och idag kom brevet med beskrivningen! Jättehärligt. Sugen på att sätta igång, men ska vänta ngr v på att bli klar med annat som är lite hemligt just nu (och alltså inte bloggbart).
Men visst e jag sugen på att börja.

Istället för att göra alla delar för sig och sy ihop sen så ska jag göra tröjan uppifrån och ner, redan bestämt innan jag fick mönstret. Bara att skriva upp mönstret, lägga ihop allt och vända på det! Och lägga till lite antingen lite kortare armar eller längre muddar på armarna. Inte bestämt än.

Ja, och garnet blir ett annat acrylgarn jag har hemma! :D

1 kommentar:

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails