fredag 20 maj 2011

Ett vågat drag


Det bor numera en minivåg hemma hos mig! Jag är jättenöjd med inköpet, den väger nystanen så exakt så det är ju perfekt!
Jag kan känna att jag behöver kunna väga nystan för att räkna ut mängden garn som behövs i ett projekt, eller hur mycket garn som gått åt. Ja, ibland behöver man helt enkelt veta!

Vågen igång.

För intresserade har jag köpt den på Teknikproffset! Lite gratis reklam till dem, ja. :-)

Oh, just det, det kan ha varit svårt att missa ett gäng babymössor som jag har gjort. En av dem har nu hamnat på bild på en liten flicka som fotografen Jonelin ämnade mössorna till. De bilderna kan ni se här. Hon tar superfina bilder!

1 kommentar:

  1. grattis till inköpet
    när man väl har en våg kan man inte tänka sig att vara utan

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails