tisdag 11 december 2012

Melerat i korgen

Dagarna springer iväg mot jul alltmer! Många har bestyr nu framöver med klappletande o planera julmaten. Jag är mest glad om man orkar med att vara pigg runt jul. Borde gå lite bättre när man har långledigt.

Jag har pysslat lite själv, med några saker om jag inte kan visa. Det kommer efter julafton! Däremot har jag en sak jag faktiskt kan visa!

I en av mina projektkorgar så finns ett underbart vackert garn från Fleece Artist som är en av mina favorit företag när det kommer till garn. Älskar deras garner! Det kostar, men det är så värt det, kvalitet. Jag är/har blivit en garn-snobb.
Det är lustigt att mitt garn ser lila-aktigt ut i vissa ljus men för det mesta är det en dov grönfärg melerat med beige. Det har nog med ljuset att göra.
Så den här stickningen är i vilket fall nånting som blir en julklapp till mig själv. Det är jag värd! Det var precis den stickningen jag kände för att göra just nu.

PS. Ni följer väl musikhjälpen på p3 denna v?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails