söndag 16 december 2012

Snabba stickor

I förra inlägget berättade jag om en underbart mysig stickning jag pysslar med. Jag ska berätta mer.

Jag har kommit en bit nu o håller på med mönster på ryggen. Det här ska då bli en Bolero som jag ska ha på julafton, det är tanken. Man vill ju va lite fin och det här plagget kommer passa perfekt. Det värmer där man behöver värme! Det är långa ärmar och rygg på den. Öppet fram. Mönstret på ryggen är ganska häftigt, tredimensionellt bikupemönster.
Garnet (från Fleece Artist) är helt underbart och jag älskar att sticka på detta projekt. En vecka kvar nu så ska den va klar!

Kanske kan jag göra en till nångång. Jag tänkte kanske lägga ut mönstret också, om någon är intresserad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails