lördag 1 december 2012

Ufo Poncho

Förra året började jag på en poncho i grönt. Hade lite garn hemma, i skogsgrönt och i grön-melerat. Sen hände det att det melerade garnet tog slut och jag hittade inte mer nånstands. Projektet förvandlades till ett UFO och har legat. 

Under sista tiden har jag gjort klart en massa ufo-projekt och detta är mitt allra sista!
Jag hittade melerat grönt garn som skulle passa bra till detta projekt nån gång i somras. Nu när jag bara hade detta kvar och ändå väntade på att några beställningar skulle bli färdig-planerade så tog jag fram detta sista ufo-projekt. Jätteroligt att börja igen!

Jag ska ha en rad till av mindre mormors-rutor och det blir 36 st. Jag har gjort 14 st.
Sen kom beställningarna in. La ifrån mig detta och gjorde lite annat. Sen kom det ännu mer och sen kom önskemål om julklappar. I dec är det allmänt svårt att visa vad man pysslar med!
Så mitt ufo-projekt får vänta lite till. Men så här långt har jag kommit!


1 kommentar:

  1. Härliga färger på rutorna. så många fina mössor du har gjort. Ha en trevlig helg. Christel

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails